Brandul turistic al Romaniei ar putea fi schimbat din frunza in OAIE.

Ministrul Turismului vrea să înlocuiască frunza din brandul turistic al României cu o oaie. Turoperatorii critică și ironizează intenția.     

Ministrul Mircea Dobre i-a anuntat saptamana trecuta pe oamenii de afaceri din sectorul turistic ca intentioneaza sa inlocuiasa frunza cu o oaie, pentru a construi imaginea turistica a tarii noastre in jurul Mioritei. Reprezentantii companiilor din domeniu au crezut ca e o gluma, insa ministrul a contrinuat, dandu-le exemple din alte tari – taurul spaniolilor sau cocosul galic al Frantei.

Dragos Anastasiu, proprietarul grupului turistic Eurolines, prezent la sedinta respectiva, a confirmat pentru Profit.ro ca ministrul Dobre a vorbit despre Miorita ca posibil viitor brand turistic. „S-a discutat tema asta, s-a pus pe masa si a parut ca ministrul vorbeste serios”, a spus el „Nu ne asociaza lumea cu Miorita asa cum ii asociaza pe francezi cu turnul Eiffel. Si alti turoperatori au criticat ideea.

sursa: Profit.ro

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *