Consilierii lugojeni se întâlnesc să discute despre transport, impozite şi un proiect controversat

Consilierii lugojeni se întâlnesc joi, 26 aprilie 2018, de la orele 14.00, în Sala de Consiliu a Primăriei Municipiului Lugoj, unde se va desfăşura şedinţa ordinară a Consiliului Local Municipal Lugoj.

Aleşii locali vor discuta despre cum va fi gestionat de la 1 mai transportul în comun din Lugoj, aflat acum în administrarea Meridianului, despre majorarea impozitelor şi taxelor locale pentru 2019, aprobarea regulamentului de funcţionare a Direcţiei de asistenţă socială, majorarea tarifelor la apă şi canal, stabilirea cuantumului lunar de carburant pentru maşinile Primăriei Lugoj. Revine pe ordinea de zi şi controversatul proiect privind transferul terenului de la MapN, în proprietatea municipiului Lugoj, proiect respins de cinci ori de către consilierii locali.

Proiecte de hotărâri privind:

  1. Solicitarea către Guvernul României de emitere a unei hotărâri pentru   transmiterea din domeniul public al Statului Român și din administrarea Ministerului Apărării Naționale în domeniul public al Municipiului Lugoj, județul Timiș a unei părți din  imobilul 1252 situat în municipiul Lugoj, str. Timișorii nr. 124. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;
  2. Stabilirea modalității de gestiune, aprobarea Regulamentului, Studiului de oportunitate, Caietului de sarcini și Contractului de delegare a gestiunii Serviciului de transport public local din Municipiul Lugoj. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;
  3. Aprobarea Studiului de Fezabilitate, Documentației tehnico – economice și Indicatorilor tehnico – economici aferenți obiectivul de investiții “Modernizarea stațiilor de transport public și implementarea sistemului automatizat de închiriere biciclete în municipiul Lugoj” și Caietul de sarcini achiziție autobuze electrice. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;
  4. Aprobarea indexării nivelurilor impozitelor și taxelor locale care constau într-o anumită sumă în lei sau care sunt stabilite pe baza unei anumite sume în lei, a taxelor speciale precum și limitele amenzilor care se fac venit la bugetul local, aplicabile în anul fiscal 2019. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;
  5. Stabilirea impozitelor şi taxelor locale, precum și a taxelor speciale pentru anul 2019. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;
  6. Aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare al Direcției de asistență socială comunitară Lugoj; Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;
  7. Stabilirea costului mediu lunar de întreţinere și a contribuției de întreținere datorată de beneficiarii și /sau susținătorii legali ai acestora pe anul 2018, pentru serviciile acordate în regim rezidențial în Căminul pentru persoane vârstnice din cadrul Complexului de servicii “Sfântul Nicolae”. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;
  8. Aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2018 al S.C. „Meridian 22” S.A. Lugoj. Iniţiatori: consilierii locali Crăciunescu Iosif și Ban Gheorghe;
  9. Stabilirea cuantumului lunar de carburant pentru autovehiculele care deservesc parcul auto al Primăriei Municipiului Lugoj și a serviciilor publice subordonate. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj.

sursa: lugojeanul.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *