Control al Curții de Conturi la Primaria Lugoj

Reprezentanții Curții de Conturi au efectuat un control amănunțit la Primăria Lugoj în perioada 4 septembrie-6 noiembrie. Acesta trebuia în mod normal să se desfășoare în perioada 4 septembrie-27 octombrie, însă din cauza anumitor sesizări primite, termenul s-a prelungit cu 10 zile.

Francisc Boldea, primarul municipiului Lugoj (PSD):

Controlul a fost prevăzut la început pentru perioada 4 septembrie- 27 octombrie. A fost prelungit cu 10 zile calendaristice datorită sesizărilor care au venit în ultima perioadă de la diferiți cârcotași din oraș pe care lumea deja îi știe, sesizări care au afectat în rău imaginea Lugojului, pentru că au afectat legătura cu pensionarii, prin Direcția de Asistență Socială, legătura cu Ansamblul Folcloric Lugojana și cu orchestra care trebuie să-i acompanieze, pentru că noi nu avem o orchestră permanentă, credem că a afectat fanfara, anumite evenimente care împreună cu Casa de Cultură s-au organizat în Lugoj

Francisc Boldea, primarul Lugojului, spune că în urma controlului nu au fost găsite ilegalități în Primărie.

Francisc Boldea, primarul municipiului Lugoj (PSD):

La toate obiectivele ce au fost controlate nu au găsit lucruri rele, nu au găsit plăți ilegale. La capitolul de investiții nu au fost descoperite plăți ilegale. Există la stația de epurare în jur de 263 de lei care au fost stabiliți ca un prejudiciu de la două furtune sparte

Partea negativă a controlului Curții de Conturi se referă la un litigiu între Primărie și angajații săi, prin care nu li se mai recunoaște acestora sentința definitivă și irevocabilă.

Francisc Boldea, primarul municipiului Lugoj (PSD):

Cel mai grav lucru întâmplat după acest control al curții de conturi este următorul:  angajații Primăriei au câștigat de două ori în instanță, prin sentințe definitive și irevocabile că sumele compensatorii incluse în salariul de bază sunt obligatorii. La un moment dar le-am luat 25 %, cum a spus Curtea de Conturi și am pierdut procesul cu toți angajații, eu apărând ce a spus Curtea de Conturi. Acum nu se recunoaște nici cea de-a doua sentință definitivă și irevocabilă a oamenilor și ne-a dat ca și obiectiv de realizat în perioada următorilor trei ani de zile să recuperăm pentru o perioadă de timp între 2015 și 2017 suma compensatorie de 25 % de la întregul personal, atât de la instituțiile care depind de Primărie, cât și cele din aparatul propriu

Primarul Municipiului Lugoj preconizează că vor începe o serie de procese care afectează personalul angajat la Primărie în preajma sărbătorilor de de iarnă.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *