Evidenta populaţiei se mută din Primăria Lugoj

Compartimentul de evidenţă a populaţiei din cadrul Primăriei Lugoj îşi va schimba sediul din vară.

Lucrătorii acestui departament vor elibera birourile pe care le ocupă în momentul de faţă şi se vor muta în clădirea, proaspăt renovată, de lângă Poliţia Lugoj, ce aparţine primăriei municipiului.

Executivul local a anunţat că de la 1 iulie, actele pentru certificate de naştere, certificate de căsătorie, decese, precum şi dosarele pentru buletine se vor prelua din fostul sediu al Securităţii Lugoj.

Primăria a alocat 1.800.000 de lei pentru renovarea faţadelor clădirilor istorice din tronsonul unu, din Piaţa JC Drăgan, din care până acum s-au refăcut clădirile Poliţiei şi a Securităţii şi urmează să intre în reabilitare, următorul edificiu, de la nr. 6, de lângă fosta Cooperativă Munca.

sursa: redesteptarea.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *