Evidența populației și Starea civilă s-au mutat oficial în casă nouă

Serviciul public comunitar local pentru evidența persoanelor s-a mutat oficial în casă nouă. Starea Civilă și eliberarea cărților de identitate își au sediul în clădirea situată lângă sediul Poliției municipiului Lugoj, din Piața J.C. Drăgan.

La ceremonia inaugurală au participat primarul Francisc Boldea și Monica David, șef al serviciului, oficialități locale, consilieri municipali și județeni.

”De mâine încolo, Evidența Populației și Starea Civilă vor funcționa doar aici, nu mai avem dispersată activitatea în șapte cămăruțe separate în care funcționa evidența populației, iar de săptămâna viitoare, din data de 17, și pașapoartele vor fi tot aici. Sperăm ca, din toamnă, nu peste mult timp, sperăm să aducem aici și activitățile legate de carnetele de conducere și atunci am avea o independență locală față de Timișoara. Felicit pe toți cei care, alături de noi, au contribuit la realizarea acestui mare și frumos obiectiv de investiții”, a spus primarul Francisc Boldea.

Sfințirea clădirii, încăpere cu încăpere, a fost săvârșită de P. On părinte Nicolae Borduz, cel care a oficiat și slujba inaugurală

Începând de vineri, în noul sediu vor funcționa cele două compartimente ale serviciului, respectiv cel de Evidența Persoanelor, care a funcționat până acum în clădirea Poliției Municipiului Lugoj și cel de Stare Civilă care a funcționat în clădirea Primăriei Municipiului Lugoj.

Din data de 17 august aici se va muta și Serviciul Public Comunitar Pentru Eliberarea și Evidenţa Paşapoartelor Simple Timiş, care în prezent funcționează pe str. Bucegi, Nr. 21 (în incinta Şcolii Populare de Artă).

sursa: redesteptarea.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *