O banana pe zi tine cardiologul departe
Afiseaza in PDF
 Trimite unui prieten
Printeaza
O banana pe zi tine cardiologul departe

Un nivel mare de potasiu obtinut din alimentatie scade riscul instalarii bolilor cardiovasculare, banana fiind cea mai buna alegere daca tii la inima ta.

Un studiu derulat in Italia a aratat ca fructele si legumele proaspete sunt mai cu seama benefice, ele oferind cea mai buna protectie in fata evenimentelor cardiace, conform EmaxHealth.

Concluzia cercetatorilor de la Universitatea Napoli se bazeaza pe revizuirea a 10 studii publicate intre 1966 si 2009, care au implicat peste 280.000 de voluntari. Dieta bogata in potasiu a fost asociata cu un risc cu 19% mai mic de atacuri cardiace si cerebrale.

Potasiul este un mineral esential care se gaseste in multe alimente, inclusiv bananele, cartofii, soia, caise, avocado, iaurt, suc de prune. Protejeaza inima in mai multe feluri, reducand presiunea arteriala si prevenind bolile vasculare. Dieta DASH, pentru reducerea tensiunii, presupune chiar un nivel scazut de sare si mult potasiu.



Vizualizata de 64 ori
Avem 4 vizitatori online
Curs Valutar






program
07:00 Capucino
10:00 De La 10 la 13 cu Maria
13:00 Ora de Vârf
16:00 Muzica anilor tăi
19:00 Liber la Nova FM
22:00 Noaptea Devreme
09:00 Weekend liber
12:00 Astro Nova
22:00 Noaptea Devreme
09:00 Weekend liber
12:00 NovaMedica
22:00 Noaptea Devreme
vremea in lugoj