Trecerile de cale ferată din Lugoj, denivelate și uzate!

Deși periodic, trecerile de pe de pe străzile Timișoarei, Buziașului, Jabărului, Bocșei, Smârdan, Oituz, Doja și Oloșagului au fost mai mult sau mai puțin reabilitate, au nevoie urgentă de refacere, fiind denivelate și uzate de trecerea timpului dar și de nepăsarea celor responsabili.

Cele două treceri de pe Timișorii, principala poartă rutieră de tranzit a municipiului Lugoj, sunt sub orice critică, practic șoferii nu au ce să evite deoa­re­ce pe toată lățimea culoarului de rulare, dalele sunt sparte sau înfundate în terasament.

În cealaltă parte a Lu­go­­jului, șoferii sau bicicliștii care sunt obligați să circule peste șinele care depășesc cu mult nivelul șoselei la ba­riera de pe Banatului, scrâș­nesc din dinți și reduc viteza – uneori periculos de mult – riscând să rămână cu mașina oprită pe calea ferată.

Dacă se încumetă să treacă mai departe, spre Reșița, la câteva sute de metri îi pândește cea de-a doua capcană, la trecerea de pe Bocșei, care zguduie mai rău ca un drum fo­res­tier.

“În fiecare zi sunt ne­voită să circul de câteva ori dus – întors, peste aceste două treceri de pe Bocșei, pentru a duce copiii la școală. Excluzând că uneori stăm la barieră zeci de minute, fără să treacă o garnitură de tren și în spatele sau în fața mea sunt cozi imense în zilele a­glomerate, cel mai mult mă scoate din sărite când simt că lovesc chiar și cu scutul ma­șinii în dalele de beton. Nu vreau să critic pe nimeni, după atâția ani în care am sperat că fiecare o să înceapă să își facă treaba bine, înainte de a primii reclamații sau tot felul de presiuni din partea celor afectați de nepăsarea responsabililor, cred că începe să mi se facă mie rușine de rușinea lor. Circul suficient de mult prin Europa, dar vă spun că absolut nicăieri nu am văzut așa ceva, nici măcar în Albania sau Macedonia, cu atât mai mult în al doilea, cel mai mare oraș din Timiș. Rușinos e puțin spus…”, a declarat Dana P. conducător auto din zonă.

Pe lângă fap­tul că sunt distruse, cele două tre­ceri, de pe Oituzului și cea din dreptul Spitalului Municipal, sunt de-a dreptul periculoase – inclusiv pentru pietonii în vârstă sau cu a­numite afecțiuni, datorită vi­zi­bilității laterale, reduse din cau­za vegetației.

Chiar dacă lucrările de asfaltare relativ recente de pe Smârdan și Oloșagului au necesitat și ali­nierea trecerilor de cale fe­rată, gropile au revenit la stadiul inițial, fiind pe cale să se apropie de starea de­plo­rabilă a celorlalte bariere învecinate.

sursa: redesteptarea.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *